ایران یوز

پیوندها

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ون تشریفان

ون در اختیار


اگر شما نیز جز افرادی هستید که اسم خدمات ون در اختیار به گوشتان خورده است، طبیعتا در حال مقایسه این سبک سفر یا گردش با دیگر روش ها هستید.  در ادامه چند مورد از ویژگی ها و امتیاز های مهمی که اجاره کردن ون برای شما به همراه دارد را مطرح خواهیم کرد پس با ما همراه باشید .

  • امنیت یالا

همانطور که میدانید مهم ترین مورد برای سرویس های اجاره ون و بخصوص سفر امنیت خودرو است . تمام صندلی های ون و سرنشینان آن تحت پوشش بیمه هستند . با تجربه ترین و حرفه ای ترین رانندگان فرمان اتومبیلی که در آن نشسته اید را به دست دارند . ون های تویوتا هایس و هیوندای h350 نمره امنیتی بسیار خوبی از نظر استحکام بدنه کسب کرده اند بطوری که هنوز هم در کشور های اروپایی از این خودرو ها برای ترانسفر و سفر استفاده می شود .

  • مقرون به صرفه بودن

در نظر بگیرید قصد دارید با یک گروه 10 الی 14 نفره به سفر بروید . این افراد لازم است 3 خودرو را برای سفر خود استفاده کنند . در حالی که اجاره یک ون می تواند ظرفیت 14 تا 17 نفر را در اختیار آن ها قرار دهد . این خدمات با توجه به قیمت بنزین در کشور مورد توجه قرار گرفته است .

  • جمع بودن گروه در کنار هم

جمع بودن گروه در کنار یکدیگر در طول کل سفر مزیت دیگر استفاده از ون می باشد . به جای این که هر 3 نفر با یک خودرو سفر کنند، یک ون می تواند 4 خانواده 3 نفری را در کنار یک دیگر با امکانات رفاهی خوب و صندلی های راحت در کنار هم جمع کند.

  • داشتن یک راهنما در کل سفر

رانندگانی که برای سرویس های اجاره ون ارسال می شوند، متخصص در امور گردشگری و توریست هستند. این افراد تمام جاذبه های گردشگری ایران را می شناسند و می توانند راهنمای شما در طول کل سفر برای گردش و زمان بندی درست در سفر باشند

 

ون دربستی


اگر به دنبال حمل و نقل گروهی هستید استفاده از ون دربستی بهترین اتنخاب است . ون دربستی برای مسافرت‌های خانوادگی بسیار بهینه و مقرون به صرفه خواهد بود . امکان اجاره ون دربستی برای کلیه مسیرهای داخلی شهر تهران با بهترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن به همراه راننده در پارسه گشت فراهم شده است . با استفاده از این خدمات می تواند کلیه کارهای اداری، شخصی و تشریفاتی خود را با بهترین امکانات و بالاترین کیفیت خدمات و هزینه رقابتی انجام دهید . جهت اجاره ون دربستی کافیست پس از انتخاب نوع ون، برنامه دقیق سفر، مبدا و مقصد، تاریخ و تعداد روز یا ساعت مد نظر خود را با تماس تلفنی در اختیار کارشناسان ما قرار دهید . کارشناسان ما در پارسه گشت اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار خواهند .


 

  • مهدیس پرویز
  • ۰
  • ۰

یدک کش در بردسیر

یدک کش بردسیر

 


یدک کش بردسیر در 65 کیلومتری کرمان است. این یدک کش حتی با وجود نزدیکی هم دارای پایگاه امدادی مستقر در بردسیر بوده و نیازی نیست برای رسیدن خودروسوار کرمان منتظر بمانید و یا وضعیت بدی را تجربه و تحمل کنید. یدک کش بردسیر به شما کمک می‌کند تا تمامی نیازهای حمل خودرو خود را با هر حساسیتی که باشد، برطرف نمایید.مجید امداد علاوه بر اینکه خدمات یدک کش بردسیر به رانندگان که اطراف بردسیر هستند ارائه می دهد خدماتی دیگری چون تعمیر سیار ، بنزین سیار و امداد باطری و حتی تعویض قطعات خودرو را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد و مجید امداد به عنوان امداد خودرو شبانه روزی در کرمان با پایگاه امدادی که در بردسیر مستقر کرده است توانسته است علاوه بر یدک کش در بردسیر  به شهرهای اطراف کرمان سریعترین خدمات را ارائه دهد. اگر در زمان بروز حادثه  ماشین شما آسیب جدی ندیده باشد و  بدنه خودرو زیاد صدمه ندیده باشد و میزان مسافت جابه جایی توسط یدک کش کمتر از 10 کیلومتر باشد  استفاده از یدک کش بردسیر برای جا به جایی می تواند گزینه خوبی باشد برای دریافت خدمات یدک کش بردسیر با شماره 09131994159 تماس بگیرید نیروهای ما  بدون اتلاف وقت به یاری شما خواهند شتافت.

 

 کاربردهای یدک کش :

 

  • انتقال خودرو دارای نقص فنی به نزدیکترین تعمیرگاه
  • حمل و جابه‌جایی ماشین‌های تصادفی
  • انتقال خودرو به مراکز بیمه
  • حمل و جابه‌جایی خودرو برای تعویض پلاک
  • جابه‌جایی خودروهای مسابقه ای

 

یدک کش چرخگیر بردسیر


با توجه به فاصله کمی که بین کرمان و بردسیر است خدمات یدک کش چرخگیر بردسیر مجید امداد با کمترین زمان این خدمات را به رانندگان عزیز که اتومبیل آنها دچار مشکل و نقص فنی شده است ارائه می دهد. یدک کش چرخگیر در بردسیر پرتقاضا ترین خدمات مجید امداد می باشد. خدمات یدک کش چرخگیر بردسیر مجید امداد در تمام مناطق بردسیر در کمترین زمان برای حمل خودرو شما در زمانی که خودرو به شدت تصادف کرده باشد یا به علت های دیگر قادر به حرکت نباشد در خدمت شما عزیزان می باشد مجید امداد با به روز ترین و مجهزترین یدک کش چرخگیر بردسیر برای یدک کشی انواع خودرو ها در بردسیر و دیگر شهرستان های کرمان آماده خدمت رسانی به شما امداد خواه عزیز می باشد.

  • مهدیس پرویز
  • ۰
  • ۰

خدمات ویژه شرکت ارائه سرویس سواری دربستی بین شهری موسسات، شرکت ها و ادارات که دارای نمایندگی ویا ارائه خدمات به شهرستان ها هستند می‌باشد. این خدمت ویژه با تنوع ناوگان حمل و نقل خودروای سبک و سنگین بصورت کامل و رفت و برگشت انجام می‌شود. بنابراین برای رزرو سواری دربستی بین شهری با شرکت آموت سفر پارسه گشت در ارتباط باشید.
تاکسی دربستی بین شهری پارسه گشت حلال مسافرت های بین شهری شما از تهران به سایر شهرها و از سایر شهرها به تهران است. ما در تمامی نقاط ایران قادر به ارائه سواری تاکسی دربستی بین شهری هستیم؛ بنابراین دیگر نگران دیر رسیدن، بدقولی، نگرانی و استرس سفرهای کاری، ترس از ارتفاع و پرواز، خستگی رانندگی، سفرهای تک سرنشین، پیدا نشدن بلیط و … نباشید. تاکسی بین شهری تهران تمام این مشکلات را برای شما حل کرده است. با استفاده از سرویس بین شهری شهرستان پارسه گشت در سریع ترین حالت ممکن و بدون خطرات ناوگان سفرهای هوایی و ریلی سفر بین شهری خود را داشته باشید. حتی در صورتی که پرواز و یا سفر ریلی شما رزرو شده باشد و برای رسیدن به فرودگاه بین المللی و یا ایستگاه راه آهن در مرکز استان خود و یا تهران داشته باشید، باز هم می‌توانید از تاکسی دربستی بین شهری استفاده نمایید.

نرخ کرایه تاکسی برون شهری به ازای هر کیلومتر بر اساس نوع خودرو متفاوت است. برای مثال سفر بین شهری ارزان برای تاکسی های خودرو های تولید داخل ۱۸۰۰ الی ۲۵۰۰ تومان و کرایه سواری بین شهری برای خودرو های vip وی آی پی ۲۸۰۰ الی ۴۰۰۰ تومان بسته به شرایط جاده محاسبه می‌گردد.

ناوگان شرکت پارسه گشت با خودرو های داخلی مدل بالای ۱۳۹۹ و خارجی مدل بالای ۲۰۱۷ می‌باشند.

داشتن سواری بین شهری دربست مخصوصا در انجام ماموریت‌های شهرستان برای شرکت‌ها و اشخاص هزینه‌ای بالا ایجاد خواهد کرد. با سپردن این بخش به شرکت پارسه گشت با کمترین هزینه بهترین کیفیت و سرعت را تجربه خواهید نمود.

  • مهدیس پرویز