ایران یوز

پیوندها
  • ۰
  • ۰

خدمات ویژه شرکت ارائه سرویس سواری دربستی بین شهری موسسات، شرکت ها و ادارات که دارای نمایندگی ویا ارائه خدمات به شهرستان ها هستند می‌باشد. این خدمت ویژه با تنوع ناوگان حمل و نقل خودروای سبک و سنگین بصورت کامل و رفت و برگشت انجام می‌شود. بنابراین برای رزرو سواری دربستی بین شهری با شرکت آموت سفر پارسه گشت در ارتباط باشید.
تاکسی دربستی بین شهری پارسه گشت حلال مسافرت های بین شهری شما از تهران به سایر شهرها و از سایر شهرها به تهران است. ما در تمامی نقاط ایران قادر به ارائه سواری تاکسی دربستی بین شهری هستیم؛ بنابراین دیگر نگران دیر رسیدن، بدقولی، نگرانی و استرس سفرهای کاری، ترس از ارتفاع و پرواز، خستگی رانندگی، سفرهای تک سرنشین، پیدا نشدن بلیط و … نباشید. تاکسی بین شهری تهران تمام این مشکلات را برای شما حل کرده است. با استفاده از سرویس بین شهری شهرستان پارسه گشت در سریع ترین حالت ممکن و بدون خطرات ناوگان سفرهای هوایی و ریلی سفر بین شهری خود را داشته باشید. حتی در صورتی که پرواز و یا سفر ریلی شما رزرو شده باشد و برای رسیدن به فرودگاه بین المللی و یا ایستگاه راه آهن در مرکز استان خود و یا تهران داشته باشید، باز هم می‌توانید از تاکسی دربستی بین شهری استفاده نمایید.

نرخ کرایه تاکسی برون شهری به ازای هر کیلومتر بر اساس نوع خودرو متفاوت است. برای مثال سفر بین شهری ارزان برای تاکسی های خودرو های تولید داخل ۱۸۰۰ الی ۲۵۰۰ تومان و کرایه سواری بین شهری برای خودرو های vip وی آی پی ۲۸۰۰ الی ۴۰۰۰ تومان بسته به شرایط جاده محاسبه می‌گردد.

ناوگان شرکت پارسه گشت با خودرو های داخلی مدل بالای ۱۳۹۹ و خارجی مدل بالای ۲۰۱۷ می‌باشند.

داشتن سواری بین شهری دربست مخصوصا در انجام ماموریت‌های شهرستان برای شرکت‌ها و اشخاص هزینه‌ای بالا ایجاد خواهد کرد. با سپردن این بخش به شرکت پارسه گشت با کمترین هزینه بهترین کیفیت و سرعت را تجربه خواهید نمود.

  • ۰۳/۰۱/۰۵
  • مهدیس پرویز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی