ایران یوز

پیوندها
  • ۰
  • ۰

ون تشریفان

ون در اختیار


اگر شما نیز جز افرادی هستید که اسم خدمات ون در اختیار به گوشتان خورده است، طبیعتا در حال مقایسه این سبک سفر یا گردش با دیگر روش ها هستید.  در ادامه چند مورد از ویژگی ها و امتیاز های مهمی که اجاره کردن ون برای شما به همراه دارد را مطرح خواهیم کرد پس با ما همراه باشید .

  • امنیت یالا

همانطور که میدانید مهم ترین مورد برای سرویس های اجاره ون و بخصوص سفر امنیت خودرو است . تمام صندلی های ون و سرنشینان آن تحت پوشش بیمه هستند . با تجربه ترین و حرفه ای ترین رانندگان فرمان اتومبیلی که در آن نشسته اید را به دست دارند . ون های تویوتا هایس و هیوندای h350 نمره امنیتی بسیار خوبی از نظر استحکام بدنه کسب کرده اند بطوری که هنوز هم در کشور های اروپایی از این خودرو ها برای ترانسفر و سفر استفاده می شود .

  • مقرون به صرفه بودن

در نظر بگیرید قصد دارید با یک گروه 10 الی 14 نفره به سفر بروید . این افراد لازم است 3 خودرو را برای سفر خود استفاده کنند . در حالی که اجاره یک ون می تواند ظرفیت 14 تا 17 نفر را در اختیار آن ها قرار دهد . این خدمات با توجه به قیمت بنزین در کشور مورد توجه قرار گرفته است .

  • جمع بودن گروه در کنار هم

جمع بودن گروه در کنار یکدیگر در طول کل سفر مزیت دیگر استفاده از ون می باشد . به جای این که هر 3 نفر با یک خودرو سفر کنند، یک ون می تواند 4 خانواده 3 نفری را در کنار یک دیگر با امکانات رفاهی خوب و صندلی های راحت در کنار هم جمع کند.

  • داشتن یک راهنما در کل سفر

رانندگانی که برای سرویس های اجاره ون ارسال می شوند، متخصص در امور گردشگری و توریست هستند. این افراد تمام جاذبه های گردشگری ایران را می شناسند و می توانند راهنمای شما در طول کل سفر برای گردش و زمان بندی درست در سفر باشند

 

ون دربستی


اگر به دنبال حمل و نقل گروهی هستید استفاده از ون دربستی بهترین اتنخاب است . ون دربستی برای مسافرت‌های خانوادگی بسیار بهینه و مقرون به صرفه خواهد بود . امکان اجاره ون دربستی برای کلیه مسیرهای داخلی شهر تهران با بهترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن به همراه راننده در پارسه گشت فراهم شده است . با استفاده از این خدمات می تواند کلیه کارهای اداری، شخصی و تشریفاتی خود را با بهترین امکانات و بالاترین کیفیت خدمات و هزینه رقابتی انجام دهید . جهت اجاره ون دربستی کافیست پس از انتخاب نوع ون، برنامه دقیق سفر، مبدا و مقصد، تاریخ و تعداد روز یا ساعت مد نظر خود را با تماس تلفنی در اختیار کارشناسان ما قرار دهید . کارشناسان ما در پارسه گشت اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار خواهند .


 

  • ۰۳/۰۱/۲۵
  • مهدیس پرویز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی