ایران یوز

پیوندها

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فرمولی که به افزایش بازدید سایت شما کمک میکند

فرمولی که به افزایش بازدید سایت شما کمک میکند

 

هنگامی که یک کسب وکار اینترنتی داریم مسئله قابل اهمیت این است که بازید سایت ما بالا باشد زیرا هرچه آمار بازید بیشتر باشد احتمال موفقیت کسب وکارمان به مراتب بیشتر خواهد شد .

 

هر برنامه و هدفی که برای کسب و کار خود دارید، بدون وجود ترافیک و بازدید کننده سایت به ثمر نخواهد رسید. بدون بازدید کننده، نه لیست ایمیل دارید نه میتوانید از روش های بازاریابی ایمیل به صورت اصولی استفاده کنید و نه فروشی خواهید داشت و نه درآمد و سودی

 از مشکلات همیشگی افرادی که کسب وکار اینترنتی دارند علل الخصوص افرادی که به تازگی سایت راه اندازی کرده اند افزایش بازدید سایت است و همواره به دنبال ترفند های افزایش بازدید سایت هستند تا بتوانند بازدید کننده سایت خود را هرچه سریعتر افزایش دهند.

البته بسیاری نیز به دنبال روش های فِیک یا تقلبی برای افزایش بازدید سایت خود میگردند که عملا بی فایده بوده و به درد نخواهد خورد جز اینکه ممکن است برای مدت کوتاهی رتبه سایت شما را در الکسا افزایش دهد، در هر صورت به هچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم وقت خود را برای جذب چنین ترافیکی تلف کنید.

عده ای نیز ترافیک زیادی برای سایت خود دارند اما متاسفانه نمیتوانند آن درآمد و فروشی که انتظار دارند را از این میزان ترافیک به دست آورند، زیرا این ترافیک یا بازدید کننده هدفمند نیست.

 

در ادامه ی این مقاله با شرکت طراحی سایت در شیراز همراه باشید تا ترفند هایی را  که باعث افزایش بازدید سایت شما میشود عنوان کنیم .

آیا افزایش بازدید سایت کار سختی است؟

 

اما مسئله خنده دار این است که ما موضوع افزایش بازدید را برای سایت خود کار سخت و پیچیده ای کرده ایم و همه باور کرده اند که به راستی جذب و افزایش بازدید سایت کار بسیار دشواری است.

انسان ها دوست دارند به هرچیزی که پیچیده و سخت تر است بهای بیشتری دهند درست مانند کسب درآمد و پول درآوردن.

 

تنها فرمول اصلی افزایش بازدید سایت که به آن نیاز دارید

 

افزایش بازدید سایت همان چیزی هست که همه ما میخواهیم، هر چه بیشتر باشد موفقیت کسب و کارمان نیز به مراتب بیشتر خواهد شد

 

ترافیک یا بازدید سایت درست مثل خونی است که در رگ های شما جریان دارد، بدون آن زندگی تان متوقف خواهد شد. اگر سایت تان هم بازدید نداشته باشد، عملا از بین خواهد رفت و کسب و کارتان بی معنی خواهد بود.

 

 

 

هر برنامه و هدفی که برای کسب و کار خود دارید، بدون وجود ترافیک و بازدید کننده سایت به ثمر نخواهد رسید. بدون بازدید کننده، نه لیست ایمیل دارید نه میتوانید از روش های بازاریابی ایمیل به صورت اصولی استفاده کنید و نه فروشی خواهید داشت و نه درآمد و سودی.

 

افزایش بازدید سایت یکی از بزرگترین مشکلاتی است که اکثر افراد از تازه کاران تا افراد حرفه ای در حوزه کسب و کار اینترنتی با آن مواجه هستند و همواره به دنبال ترفند های افزایش بازدید سایت هستند تا بتوانند بازدید کننده سایت خود را سریعتر افزایش دهند.

 

البته بسیاری نیز به دنبال روش های فِیک یا تقلبی برای افزایش بازدید سایت خود میگردند که عملا بی فایده بوده و به درد نخواهد خورد جز اینکه ممکن است برای مدت کوتاهی رتبه سایت شما را در الکسا افزایش دهد، در هر صورت به هچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم وقت خود را برای جذب چنین ترافیکی تلف کنید.

 

 

بسیاری نیز ترافیک زیادی برای سایت خود دارند اما متاسفانه نمیتوانند آن درآمد و فروشی که انتظار دارند را از این میزان ترافیک به دست آورند، زیرا این ترافیک یا بازدید کننده هدفمند نیست.

 

 

آیا افزایش بازدید سایت کار سختی است؟

 

اما مسئله خنده دار این است که ما موضوع افزایش بازدید را برای سایت خود کار سخت و پیچیده ای کرده ایم و همه باور کرده اند که به راستی جذب و افزایش بازدید سایت کار بسیار دشواری است.

 

 

 

انسان ها دوست دارند به هر چیزی که پیچیده و سخت تر است بهای بیشتری دهند درست مانند کسب درآمد و پول درآوردن.

 

 

 

افزایش ترافیک سایت کار سختی نیست

کسب درآمد و پول درآوردن مفهوم ساده ای است که آن را انقدر پیچیده و سخت برای خود جلوه داده ایم که حتی نمیدانیم پول و درآمد از کجا می آید!؟ نتیجه هم این میشود که درصد بالایی از افراد جامعه به هر دری میزنند تا کسب درآمد کنند و آخر سر هم به نتیجه نمیرسند

جذب ترافیک و بازدید کننده سایت هم درست مانند پول است، آن را آنقدر سخت و پیچیده جلوه داده ایم و دائما به دنبال یک روش خاص هستیم تا بتوانیم بازدید کننده سایت خود را سریعتر افزایش دهیم.

به همین دلیل تمام کسانی که دارای سایت یا کسب و کار اینترنتی هستند به دنبال افزایش بازدید هستند و آن را کاری سخت و مشکل میپندارند.

اما یکی از هنرهایی که باید داشته باشید این است که کارهایی که به نظر سخت می آیند را بررسی کرده و آن ها را برای خود ساده سازی کنید. فراموش نکنید که موفقیت در ساده سازی است، حتی اگر دقت کنید می بینید که موفق ترین ایده های دنیا از دل ساده ترین آن ها به دست آمده، آنقدر ساده که بارها با خود فکر کرده ایم اینکه ایده خود ما بود، یا چرا به فکر خودم نرسیده بود؟!

به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا با ساده سازیِ نحوه جذب و افزایش بازدید سایت، یک فرمول ساده را در اختیار شما قرار دهیم که با استفاده از آن بتوانید به راحتی و با استفاده از تمام روش ها و تکنیک هایی که برای افزایش ترافیک یاد گرفته اید، بازدید سایت خود را افزایش دهید.

 

روش  اصلی افزایش بازدید سایت به زبان ساده

این فرمول چیست؟ به صورت خلاصه تنها فرمولی که باید برای افزایش بازدید کننده سایت خود از آن استفاده کنید این است:

ببینید مخاطبان اصلی تان کجا هستند؟

نیازهای آن ها را شناسایی کنید

به آنجایی بروید که حضور دارند و آن چه را نیاز دارند به آن ها بدهید

از آن ها بخواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت تان بیایند

با ارائه هدیه رایگان و ارزشمند آن ها را عضو لیست ایمیل خود کنید

مراحل گفته شده را تکرار کنید

اما با خواندن این فرمول ممکن است فکر کنید که:

اما این که خیلی ساده است!

شاید فکر کنید این فرمول آنقدر ساده و پیش پا افتاده است که نمیتواند اثر بخش باشد.

حتما میگویید پس این همه روش های مختلفی چون سئو و بهینه سازی سایت  ،  پیدا کردن کلمات کلیدی، لینک دهی داخلی و ایجاد یک لینک، نوشتن رپورتاژ، استفاده از روش های کامنت گذاری یا استفاده از تبلیغات و رپورتاژ آگهی و  PPC ها و پاپ آپ ها چه؟

اما اگر کمی دقت کنید خواهید دید که همه این روش ها بر اساس این فرمول پاسخ گو خواهند بود. زمانی که بتوانید این فرمول را بشناسید و بر اساس آن روش مناسب برای سایت خود را انتخاب کنید مطمئن باشید نه تنها میتوانید بازدید خوبی برای سایت خود بیابید بلکه این بازدید کننده هدفمند خواهد بود.

علاوه بر این تبدیل این بازدید کنندگان به مشتری و کسب درآمد و فروش از آن ها به مراتب آسان تر خواهد بود.

درست است که این فرمول ساده است اما مطمئن باشید که کار میکند و بسیار موثر است. متاسفانه افراد تمام وقت خود را صرف پیدا کردن یک روش خاص یا پیچیده میکنند، آن ها همواره به دنبال یک راز یا مسیر کوتاهی هستند که بتوانند به هدف شان برسند، در صورتی که اگر به اساس و پایه هر چیزی برگردند و اصول و اساسی را پیاده کنند موفقیت آن ها بسیار سریعتر و تضمین تر شده خواهد بود.

اگر اکنون تصمیم به طراحی وب سایت شرکتی در شیراز یا طراحی وب سایت فروشگاهی در شیراز و یا طراحی وب سایت بیمه در شیراز  را دارید روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید .

  • مهدیس پرویز
  • ۰
  • ۰

تاثیر طراحی سایت فروشگاهی بر افزایش فروش چیست??

وب سایت فروشگاهی چیست ، امروزه فروشگاه های اینترنتی به یکی از جدیدترین روش های کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است . ما در این مقاله می خواهیم شما را با فروشگاهی اینترنتی و روش های موفقیت در آن آشنا کنیم .

 

فروشگاه چیست ؟

مکانی است که کالا یا خدماتی را بری فروش به مشتریان خود ارائه می کند . مانند : سوپرمارکت ، نانوایی ، آژانس هواپیمایی ، مکانیکی و ...

 

فروشگاه سنتی چیست ؟

فروشگاه سنتی ، فروشگاهی است که در مکان مشخصی ( خیابان ، پاساژ ، هایپرمارکت ، بازار ، بازارچه و ...) قرار دارد و فروش آن از طریق حضور مشتریان و یا تماس تلفنی انجام می گردد و تمام امور مالی آن از طریق پول نقد و یا دستگاه کارت خوان صورت می گیرد .

 

فروشگاه اینترنتی چیست ؟

 

 

فروشگاه اینترنتی یا Online Shop فروشگاه ی است که بصورت غیرحضوری از طریق اینترنت و وب سایت همانند یک فروشگاه سنتی ، اجناس و خدمات مختلف را برای فروش ارائه می کند . مشتریان پس از ورود به سایت کالا یا خدمات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش می دهند. در مرحله بعدی ، روش پرداخت هزینه و ارسال آن را انتخاب کرده و پس از تایید سفارش از طریق مسئول فروش سایت ، محصول برای آن ها ارسال می گردد .

 

تاریخچه فروشگاه اینترنتی

 

 

پروفسور تیم برنرزلی مخترع اینترنت و پدر وب ، اولین وب سایت را در سال 1991 ساخت و آن را در شبکه اینترنت قرار داد . در سال 1993 بعد از ایجاد اولین بانکداری آنلاین ، شرکت پیتزا هات اولین فروش اینترنتی خود را آغاز کرد . سایت آمازون و eBay از فروشگاه های اینترنتی موفق به شمار می آیند .

 

نگاهی به فروشگاه های سنتی و اینترنتی

 

در ادامه ی مقاله با ما باشید تا به بررسی و مقایسه دو فروشگاه اینترنتی و سنتی بپردازیم .

 

مکان و زمان

 

فروشگاه سنتی : مشتریان برای بررسی و خرید محصولات باید در ساعات کاری و اداری مشخص ، به مکان فروشگاه بروند و یا با آنها تماس بگیرند .

فروشگاه اینترنتی : مشتریان بدون نیاز به حضور فیزیکی در مکان و زمان مشخص در فروشگاه ، می توانند در هر زمان و مکانی که بخواهند ، خرید خود را از فروشگاه مورد نظر انجام دهند .

 

تنوع کالا

 

فروشگاه سنتی : تنوع محصولات به منطقه مسکونی شما محدود می شود .

فروشگاه اینترنتی : شما می توانید لوازم منحصر به فرد و ویژه ای پیدا کنید که در فروشگاه های  شهرتان موجود نباشد .

 

بررسی ومقایسه محصولات

 

فروشگاه سنتی : مشتریان می توانند از نزدیک محصولات را مشاهده و لمس کرده و سوالات خود را از فروشنده بپرسند ( البته درصورتی که فروشنده اطلاعات لازم و وقت کافی برای همه مشتریان داشته باشد ) . امکان مقایسه کیفیت و قیمت محصولات با توجه به فاصله مکانی بین فروشگاه های مختلف به علت ، زمان بر بودن ، تنوع محصولات ، هزینه رفت و آمد ، ترافیک و آلودگی هوا به راحتی امکان پذیر نیست

فروشگاه اینترنتی : مشتریان می توانند از طریق توضیحات متنی ، تصاویر و فیلم های موجود ، نظرات سایر مشتریان و گفتگو آنلاین با فروشنده ، محصول مورد نظر خود را از لحاظ ویژگی ها ، کیفیت ( مقایسه با سایر محصولات مشابه ) ، قیمت ( مقایسه با  سایر فروشگاه ها ) ، گارانتی ( میزان خدمات دهی و حسن شهرت شرکت گارانتی کننده )، خدمات پس از فروش و تخفیف های موجود به صورت کامل با همه جزئیات بررسی کرده و سپس با اطمینان نسبت به خرید آن تصمیم بگیرند .

 

پرداخت وجه

 

 

فروشگاه سنتی : درخرید سنتی چون مشتری بعد از دریافت محصول و بررسی ظاهری آن ، هزینه را با استفاده از وجه نقد یا دستگاه کارت خوان پرداخت می کند ، اطمینان خاطر بیشتری دارد ، ولی این روش پرداخت وجه ، مسائلی چون استهلاک و نابودی پول کاغذی که سرمایه ملی است ، بعضی کلاه برداری هایی که با استفاده از دستگاه های کارت خوان موجود در فروشگاه ها انجام می گیرد ، شنیده شدن رمز کارت شما توسط دیگران ، امکان سرقت یا گم شدن کارت بانکی ، عدم ارتباط دستگاه کارت خوان با بانک ، همراه نبودن کارت بانکی با شما و مسائلی از این قبیل  را دارا می باشد .

فروشگاه اینترنتی : در خرید اینترنتی شما می توانید در منزل ، محل کار ، مسافرت و یا حتی خارج از کشور ، به راحتی با استفاده از کارت بانکی که رمز دوم آن فعال شده است ، خرید امن و راحتی را انجام دهید و فاکتور رسمی برای آن دریافت کنید . همچنین با وجود سامانه نماد الکترونیکی ، می توانید به فروشگاه های اینترنتی اعتماد کنید و خرید امنی را انجام دهید .

 

چگونه فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشیم ؟

 

 

عامل اول برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی موفق این است که ، قبل از هرچیز باید خود را به جای مشتریان فروشگاه قرار دهید و ببنید که چه انتظاری از فروشگاه شما دارند ، تا بتوانند به شما اطمینان کرده و فروشگاه شما را انتخاب کنند ، سپس اقدام به راه اندازی آن کنید . موارد زیر به عنوان مهمترین ویژگی های فروشگاه اینترنتی موفق ، قابل توجه است : سادگی استفاده از سایت ، سرعت بالای لود شدن سایت ، توضیحات مناسب و کافی درباره محصولات ، تنوع بالای محصولات ، مشاوره وگفتگوی آنلاین با فروشندگان سایت ، قیمت های رقابتی ، پیشنهادات تخفیفی و هدایا ، ارسال سریع و رایگان ، گارانتی و خدمات پس از فروش ، روش های مختلف و امن پرداخت هزینه ، امکان برگشت محصول درصورت عدم رضایت مشتری و ...

 

 

عامل دوم در راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی موفق ، حوزه کاری شما است . کاری که به آن علاقه داشته و در آن تخصص دارید را مشخص کنید ، محصولاتی با کیفیت و قیمت رقابتی انتخاب کرده و ارائه دهید ، اعضای تیم کاری خود را با توجه به تخصص های مورد نیاز کارتان انتخاب کنید .

 

 

عامل سوم برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی موفق ، ساختن یک سایت ساده و در عین حال حرفه ای است ، که ویژگی های زیر را داشته باشد :

1- یک نام دامنه ساده و هوشمندانه انتخاب کنید ، که به راحتی در ذهن مخاطبین قرار بگیرد و در آینده قابلیت تبدیل شدن به یک برند را داشته باشد .

2- از متخصصان طراحی سایت کمک بگیرید تا سایتی پر مخاطب داشته باشید . ( استفاده ساده از سایت برای کاربران ، بالا آمدن سریع سایت ، ارتقاء رتبه سایت در موتورهای جستجو مثل گوگل با استفاده از محتوا نویسی حرفه ای ، سئو و...)

3- تبلیغات در سایت ها و شبکه های اجتماعی پر مخاطب برای  افزایش کاربران و مشتریان سایت .

4- مطالب و مقالات مفید در سایت درج کنید تا مخاطبینی هم که فقط قصد خرید از شما را ندارند ، وارد سایت شما شده و پس از مدتی تبدیل به مشتریان شما شوند .

 

 

عامل چهارم نحوه دریافت وجه و ارسال محصول و سپس ارتباط با مشتری است . باید کاری کنید که مشتری با خیال راحت و اطمینان کامل از شما خرید کرده و محصول به سرعت و بدون ایراد به دستش برسد . بعد از فروش نیز باید مشتری را پی گیری کنید و با نظر سنجی و پیشنهادات تخفیفی و جوایز ، او را تبدیل به مشتری وفاداری کنید که با توجه به حضور رقبا شما را انتخاب کرده و به اطرافیانش معرفی کند .

سایر فعالیت های ما :

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت در شیراز

  • مهدیس پرویز