ایران یوز

پیوندها
  • ۰
  • ۰

حساب پم (PAMM) و ریسک های سرمایه گذاری در آن

حساب pamm هم به عنوان یک ابزار جدید در حوزه سرمایه‌گذاری می‌باشد که این امکان را برای سرمایه‌گذار فراهم می‌کند، تا بدون این که به طور مستقل معامله‌ای را انجام دهد، به کسب درآمد بپردازد. به عبارت دیگر، سرمایه‌گذار در حساب فردی که معامله‌گر می‌باشد، سرمایه‌گذاری کرده و وجه مورد نظر خود را به حساب معامله‌گر واریز می‌نمایند. معامله‌گر به ازای دریافت کارمزدی مشخص مدیریت وجوه واریزی را به عهده می‌گیرد. این سرمایه‌گذاری در بستر بازار فارکس انجام می‌گیرد. در واقع، سرمایه‌گذار دارایی خود را در حساب‌های مختلف قرار می‌دهد تا از این طریق بتواند ریسک از دست دادن سرمایه را کاهش دهد. البته در این شرایط ممکن است سود کمتری به دست سرمایه‌گذار برسد.

حساب پم (PAMM) و ریسک های سرمایه گذاری در آن

آموزش افتتاح حساب پم

به طور عامیانه اگر بخواهیم به سوال حساب پم چیست پاسخ دهیم باید بگوییم، افرادی که تمایل به سرمایه ‎گذاری در بازار فارکس را دارند، اما اطلاعات و توانایی لازم برای این کار را ندارند، می‌توانند از این روش برای سرمایه‌گذاری استفاده نمایند. به طور کلی باید گفت که 3 عامل سرمایه‌گذار، معامله‌گر و کارگزاری در شکل‌گیری حساب پم درگیر می‌باشند. در وب سایت هشتصد، آموزش افتتاح حساب پم در برخی از بروکرها، قرار داده شده است.

بهترین بروکر برای حساب پم در ایران

برای این که بتوانید بهترین بروکر برای حساب پم در ایران را انتخاب کنید، لازم است به بررسی چند معیار مختلف بپردازید. بهتر است قبل از اقدام به انتخاب، همه‌ی جوانب را سنجیده و با آگاهی کامل این کار را انجام دهید.

سن حساب

میزان افت سرمایه

سودآوری مستمر

میزان موجودی مدیر حساب

بررسی نظرات کاربران

  • ۰۳/۰۳/۰۷
  • مهدیس پرویز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی