ایران یوز

پیوندها
  • ۰
  • ۰

هر شغل و تجارتی برای موفقیت نیازمند تبلیغات است . شما هر چقدر هم در زمینه شغلی خود مهارت داشته باشید تا زمانی که شناخته نشوید، نمی  توانید در آمد مناسبی کسب کنید . افزایش ورود افراد به فضای مجازی و دنیای اینترنت باعث شده که تمامی مشاغل برای رونق کسب و کار و افزایش درامد خود  سعی در طراحی سایت مرتبط با شغل خود کرده اند. حرفه و هنر عکاسی نیز از این دسته مشاغل است. می توان گفت طراحی سایت آتلیه عکاسی  یکی از ملزومات جدایی ناپذیر این حرفه است.

شما میتوانید با نمایش دادن نمونه کارهای خود در وب سایت اتلیه و عکاسی، بازاری فراتر از یک محله یا یک شهر داشته باشید. با وجود شبکه های اجتماعی گسترده بسیاری از افراد خواهان انتشار عکسهای زیباتری از خود هستند و شما میتوانید با استفاده از این موقعیت کاری مناسب و تبلیغاتی که در وب سایت آتلیه خود انجام میدهید به درامد بالاتری دست پیدا کنید.

 

ویژگی ها و امکانات عمومی وب سایت آتلیه و عکاسی

 

  • نمایش نمونه عکسها به صورت دسته بندی شده

 

شما می‌توانید یک گالری کامل از نمونه کارها ایجاد کرده و کارهایی که تا کنون انجام داده‌اید را دسته بندی کنید، از عکس‌ها گرفته تا میکس و مونتاژ و...

 

 برای مثال نمونه کارهای تولد ، عکسهای نامزدی ، عقد و عروسی، عکسهای اسپورت و ...

 

دسته بندی کردن عکسها باعث می شود کاربران به راحتی در سایت شما به هدف خود برسند.

 

  • قرار دادن بخش اخبار یا مقالات آموزشی مرتبط با عکاسی

 

با قرار دادن مقالات آموزشی و جالب در بخش مقالات وب سایت اتلیه خود می توانید کاربران بیشتری را جذب نموده و رتبه سایت خود را بالا ببرید.

 

  • قرار دادن اطلاعات تماس و ادرس جهت ارتباط با شما

 

با قرار دادن اطلاعات  تماس در وب سایتتان به کابرانتان این امکان را بدهید تا بتوانند در صورت نیاز با شما از طریق وب سایت ارتباط داشته باشند.

 

  • گرافیک و طراحی منحصر به فرد

 

وب سایت آتلیه و عکاسی، در واقع یک سایت هنری است. بنابراین قالب و ظاهر یک وب سایت هنری باید زیبا و چشم نواز باشد. نمایش عکس ها و امکانات وب سایت اتلیه باید در قالبی گیرا و زیبا و مرتبط با نوع حرفه ی عکاسی باشد. استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه در طراحی سایت آتلیه و عکاسی و نمایش رنگ ها از مشخصه هایی است که در سایت اتلیه و طراحی سایت عکاسی و اتلیه برای عکاسان باید مدنظر قرار داد.

 

  • طراحی سایت اتلیه و عکاسی شما بصورت ریسپانسیو

 

همانطور که می دانید، این روزها بیشتر افراد با استفاده از موبایل و از طریق موتورهای جستجو دنبال عکاسی‌ها و آتلیه‌ها می‌گردند و می‌خواهند از طریق وب سایت اتلیه نمونه کارهای شما را ببینند و سفارش کار دهند.

 

طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا موجب می شود وب سایت اتلیه شما در گوشی، تبلت یا هر دستگاه دیگری به صورت استاندارد نمایش داده شود و چیدمان وب سایت بهم نریزد

 

گروه طراحی سایت ساین با داشتن سال ها تجربه در زمینه طراحی وب سایت های موفق، می تواند گامی موثر در طراحی یک سایت حرفه ای برای صاحبان آتلیه و عکاسان باشد.

 

  • امکان مدیریت صفحات و منو نامحدود در طراحی سایت آتلیه

 

در سایت خود می توانید هر چه بخواهید صفحات جدید ایجاد نمایید و آنها را مدیریت کنید . همچینی دسته بندی و چینش منو کاملا در اختیار شما و بصورت داینامیک است و این باعث می شود بعد از اینکه طراحی سایت اتلیه شما انجام شد ، انعطاف بسیار زیادی در سایت خود داشته باشید.

 

  • امکان اتصال شبکه های اجتماعی به سایت خود

 

قطعا امروزه بسیاری از افراد در فضای مجازی شبکه های اجتماعی را دنبال می کنند . ما در طراحی سایت مخصوص اتلیه های عکاسی امکان اتصال وب سایت به شبکه های اجتماعی مختلف را بصورت داینامیک برای شما فراهم می کنیم .

 

در صورتی که نیاز به امکان خاصی داشتید که در بالا به آن اشاره نشده بود ، ما می توانیم آن را همانگونه که شما می خواهید برایتان پیاده سازی کنیم

 

تکنولوژی پیاده سازی طراحی سایت اتلیه و عکاسی

 

طراحی سایت اتلیه و عکاسی به زبان asp.net و بر پایه c# انجام خواهد شد . همچنین در آن از تکنولوژی های java script , css , html , jquery , … نیز استفاده می شود

 

 

هزینه طراحی سایت اتلیه و عکاسی

 

هزینه طراحی سایت اتلیه بصورت اختصاصی و توسط برنامه نویسی بصورت میانگین حدود 900 هزار تومان است . این قیمت بسته به امکاناتی که مد نظر شماست می تواند کمتر یا بیشتر شود . برای مشاهده تعرفه طراحی سایت و امکانات اختصاصی می توانید به صفحه محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت مراجعه نمایید .

 

بهینه سازی وب سایت اتلیه و عکاسی برای موتورهای جستجو (سئو وب سایت فروشگاهی)

 

پس از اینکه سایت شما در اینترنت بارگذاری شد ، بسیاری از افراد دوست دارند با جستجوی نام شما در اینترنت به سادگی شما را پیدا کنند . بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو با توجه به نام آتلیه زیاد کار سختی نخواهد بود و به سادگی توسط خودتان قابل انجام است . اما اگر قصد دارید با کلمات کلیدی حرفه ای تری (مانند آتلیه در تهران) در صفحات اول گوگل ظاهر شوید ، کمی کار شما سخت تر است . شما می توانید به راحتی توسط بسته آموزش سئو گروه مهندسی ساین این کار را انجام دهید . اما اگر فرصت کافی برای انجام این کار ندارید ، ما می توانیم بهینه سازی سایت شما را برای موتورهای جستجو انجام دهیم . هزینه انجام سئو را می توانید در صفحه تعرفه سئو ببینید.

 

پس از طراحی وب سایت اتلیه شما باید چکار کنید

 

پس از اینکه وب سایت آتلیه طراحی شد ، شما باید ابتدا اطلاعات اصلی خود مانند نام ، تلفن ، آدرس ، رزومه کاری و مواردی از این قبیل را در سایت خود تکمیل نمایید . پس از آن می توانید به مرور نمونه کارهای خود را علاوه بر شبکه های اجتماعی در سایت خود قرار دهید و در مورد تکنولوژی های نورپردازی یا عکاسی استفاده شده در آن نیز توضیحاتی ارائه نمایید .

 

همچنین می توانید مقالاتی در زمینه اتلیه و عکاسی و تخصص های خود در سایت قرار دهید تا علاقمندان به حرفه شما بتوانند شما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایند . در صورتی که شما در سایت نیاز به فروش محصول یا خدمات خود نیز دارید ، می توانید توضیحات مربوط به طراحی سایت فروشگاهی را نیز ببینید.

 

آموزش کار با سایت آتلیه و عکاسی پس از طراحی سایت

 

پس از اینکه طراحی سایت اتلیه و عکاسی انجام شد ، روش کار با بخش های مختلف سایت بصورت فیلم آموزشی در اختیار شما قرار می گیرد . همچنین در صورتی که شما ابهامی در کار کردن با سایت خود داشته باشید ، می توانید آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید و آموزش های مورد نیاز را دریافت نمایید .

 

ما سعی می کنیم در صورتی که در کار کردن با سایت نیاز به نرم افزار خاصی داشتید آن را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید کار خود را سریع تر به پیش ببرید .

 

نحوه پشتیبانی وب سایت اتلیه و عکاسی

 

در صورتی که در حین کار کردن با سایت ، بخشی از سایت به شما خطا دهد ، و یا به مشکل خاصی برخورد کردید ، نگران نباشید . وب سایت شما 1 سال پشتیبانی رایگان دارد . فقط کافیست مشکل را با ما در میان بگذارید تا در سریع ترین حالت ممکن آن را حل نماییم . برای اطلاع از مواردی که در طراحی سایت شامل پشتیبانی می شوند ، و مدت زمان تقریبی رفع مشکل می توانید صفحه شرایط پشتیبانی طراحی سایت را ببینید

 

 

  • ۹۶/۱۱/۱۱
  • مهدیس پرویز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی